Гарантія та повернення
Весь товар, який представлений на сайті, сертифікований та дозволений для продажу в Україні. Ми маємо всі дозвільні документи, які засвідчують офіційне походження товару, тому ми гарантуємо оригінальність, якість та надійність продукції
Медичні окуляри, це досить складний прилад для корекції зору. Він включає в себе оправу, лінзи і роботу по установці в оптичній майстерні. Відповідно до законодавства України, магазин оптики БрендОптик, надає наступні гарантійні умови на окуляри:
1. Ми гарантуємо міцність і надійність установки лінз в оправу згідно рецепту. Протягом 2 тижнів, з моменту отримання вами окулярів з салону БрендОптик у вас є можливість виявити недоліки. Це гарантія на роботу оптичної майстерні.
2. Оправи для окулярів стандартно мають гарантію виробника 3 місяці, за винятком випадків, коли фірма-виробник дає пролонговану гарантію Ми повністю підтримуємо фірмову гарантію виробника, при умові дотримання правил догляду.
3. Лінзи (монофокальні, біфокальні і прогресивні) стандартно мають гарантію 12 місяців. На ряд лінз преміум-класу, виробники надають пролонговану гарантію в 24 місяця. Важливо, що виробники дають гарантію на роботу покриття при дотримання умов експлуатаціі. Вирізані лінзи за рецептом надложної якості поверненню та обміну не підлягають.
Наше сервісне обслговування включає:
Безкоштовня заміна на протязі 6 місяців з часу виготовлення окулярів: Носових упорів та гвинтів,втулок. Виправка оправ та жилки.
ВАЖЛИВІ ВИКЛЮЧЕННЯ: гарантія не поширюється на механічні, температурні і хімічні пошкодження окулярів (лінз або оправи), що відбулися в ході експлуатації. Зміна вашого зору (діоптрій), також не гарантійний випадок. Умовою збереження гарантії на окуляри, є дотримання вами «Правил догляду за сонцезахисними та корригирующими окулярами». В будь якому випадку ми знайдемо і запропонуємо вам рішення, яке вирішить проблему з найменьшими втратами з вашого боку.
- Знімайте і одягайте окуляри двома руками.
- Не кладіть окуляри лінзами на тверді поверхні.
- Зберігайте окуляри лише у жорсткому футлярі. Не можна використовувати окуляри як обруч.
- Не залишати окуляри на панелі в автомобілі в сонячний день, а також поряд з нагривальними приладами, під лампами або на підвіконні.
- Оберігайте свої окуляри від різкого перепаду температур.
- Не відвідуйте в окулярах приміщення, де температура буває більш +60 ֯С, таких як баня, сауна і т.п. Висока температура руйнує антирефлексне покриття. Наслідок веде до появи тріщін і сіток на поверхні лінз.
- Промивайте лінзи теплою проточною водою до +40 ֯С зі застосуванням рH – нейтральних розчинників звичайного мила без абразивів, гліцерину та крему.
- Завжди використовуйте тільки мікрофіброву серветку для протирання окулярів. Паперові, замшеві, тканинні та інші серветки використовувати не можна, тому що вони можуть пошкодити покриття лінзи.
- Не прикладайте до окулярів надмірних механічних зусиль.
- Для очищення лінз рекомендується використовувати спеціальні спреї для очищування.
- Оберігайте окуляри від дії агресивних середовищ ( морська вода, розчинники і т.п.) Звикайте до комфорту разом з нами!
На м'які контактні лінзи, аксесуари до них і засоби догляду (розчини і зволожуючі краплі) гарантія не надається. При виробничому браку виріб буде відправлений на експертизу, і якщо дефект підтверджується, буде запропонований обмін товару або повернення коштів.
Для повернення контактноі лінзи обов'язково потрібно передати іі в розчині та блістері в якому вона була придбана( це важливо). Претензіі приймаються від покупців, які проходили перевірку зору у нашому кабінеті. У цьому випадку повернення здійснюється протягом 14 днів з дня покупки товару.
Ви можете повернути сонцезахисні окуляри протягом 14 календарних днів з моменту придбання, якщо вони в тому ж стані і в упаковці, що і на момент покупки (без пошкоджень, подряпин і відколів).
Для повернення вам необхідно пред'явити оригінал чеку (без оригіналу чека повернення товару здійснений не буде), А також сам виріб з усіма комплектуючими, якщо такі були на момент покупки.
Ви можете повернути оправу протягом 14-ти календарних днів з моменту придбання, якщо вона знаходиться в первісному вигляді без пошкоджень (подряпин, відколів), з усіма комплектуючими. Зверніть увагу на те, що лінзи належної якості поверненню не підлягають.
На оправи деяких виробників надаэться гарантія до 1 року, при придбанні замовлення ви отримуєте гарантійний талон з умовами гарантійного обсуговування.
Для повернення вам необхідно зателефонувати за телефоном: (068)3732853 для отримання інструкцій. Вам знадобиться оригінал чеку на придбання оправи (без оригіналу чека товар поверненню не підлягає) і оправа з усіма комплектуючими.
Ви можете повернути сонцезахисні окуляри протягом 14 календарних днів з моменту придбання, якщо вони в тому ж стані і в упаковці, що і на момент покупки (без пошкоджень, подряпин і відколів).
Для повернення вам необхідно пред'явити оригінал чеку (без оригіналу чека повернення товару здійснений не буде), А також сам виріб з усіма комплектуючими, якщо такі були на момент покупки.
При отриманні товару уважно перевіряйте вміст Вашого замовлення. Ви можете відмовитися від замовлення або його частини безпосередньо в момент доставки, якщо товар не відповідає замовленому. Товар може бути повернений тільки у своїй непошкодженій оригінальній упаковці.